Jakie sprawy możesz załatwić w dziekanacie?

Dziekanat to miejsce na wyższych uczelniach, w których studenci mogą załatwić wiele spraw. Jest to tak, jakby sekretariat, w którym dziekan sprawuje władzę. Sprawy, jakie studenci mogą załatwić w dziekanacie to:
- wpisanie na kolejny semestr studiów;
- składanie podań o stypendium;
- przedłużanie sesji egzaminacyjnej;
- składanie prośby o powtarzanie przedmiotu.
Tak naprawdę dziekanat to miejsce, w którym studenci z powodzeniem mogą załatwić wszystkie najważniejsze sprawy dotyczące jego funkcjonowania na uczelni.
W dziekanacie należy złożyć dokumenty takie, jak:
- pracę dyplomową;
- wniosek o dopuszczenie do egzaminu dyplomowego;
- aktualny dowód osobisty - należy go tylko pokazać, by zweryfikować dane w HSM;
- oświadczenie, które zezwala na przetwarzanie danych osobowych;
- kart indywidualnych osiągnięć;
- dla zainteresowanych - wniosek o oddanie odpisu dyplomu w obcym języku
- karta obiegowa uzupełniona;
- legitymację studencką
Warto zaznaczyć, że osoby, które zostały skreślone, a ich status jest nieaktywny muszą odpowiednio wcześniej złożyć podanie do Dziekana lub Rektora, a wówczas należy spełnić odpowiednie, wymagane warunki z decyzji.
Godziny otwarcia dziekanatu to:
- wtorek: 08:30-15:30
- środa: 10:00-18:00
- czwartek: 08:30-15:30
- sobota: 09:00-14:00